NOTD: goud, blauw en nude

nail art 1Geinspireerd door de post over nude nagellak, ging ik nog even door met “nude nail-art”. De combinatie van goud en blauw op nude leek me erg mooi, vandaar dat ik tot dit “ontwerp” kwam. Een simpel, chique design. Wat ik wel grappig vond om te zien, was dat mijn nagels gelijk heel erg vierkant leken door deze nail-art!

Ik ben voor deze nail-art begonnen met een base coat en twee laagjes Essie Sand Tropez. Zorg dat de nagellak goed droog is voor je verder gaat met de volgende stap, dat is namelijk…

IMG_0263… Plakbandjes plakken! Om de lijnen mooi recht te krijgen heb ik eerst een stukje (nail-art) tape schuin over mijn nagel geplakt. Toen ben ik er met Essie Midnight Cami overheen gegaan voor een blauwe diagonaal. Als deze droog is kun je opnieuw een stukje tape plakken om er een laagje gouden nagellak overheen te doen. Ik gebruikte Gosh 554 Gold. Vervolgens heb ik er nog een top coat overheen gelakt om het geheel mooi te laten glimmen. Zo makkelijk kan nail-art dus zijn!

IMG_0270

Leave a Reply

