Review: Orly Bonder

IMG_0092 Als ik één slechte eigenschap van mezelf moet noemen, is het wel dat ik soms een beetje goedgelovig ben. Zeker op nagellak gebied probeer ik van alles uit. Want: wie wil er nou niet langere, sterkere en wittere nagels!? Als puntje bij paaltje komt blijft er vaak weinig over van al die mooie beloftes. Gelukkig blijf ik doorgaan met proberen (een andere slechte eigenschap: koppigheid). Zo kwam ik deze maand namelijk een product tegen dat wel doet wat het belooft: Orly Bonder!

Misschien heb ik het al eerder gezegd: nagellak blijft bij mij nooit lang mooi. Na een halve dag zijn de eerste chips al aanwezig. Daarom móest ik Orly Bonder wel proberen. Deze base coat droogt namelijk rubberachtig op, waardoor je nagellak beter hecht. Ik besloot de test aan te gaan en minimaal drie dagen dezelfde nagellak te dragen.

IMG_0093
Dat het echt werkt zie je hierboven. Ik heb per dag een foto gemaakt van dezelfde nagels, om te vergelijken. Buiten wat slijtage op de tips, heeft de nagellak op mijn linkerhand zeker vijf dagen mooi erop gezeten! Ik heb verder niks anders gedaan dan anders. Ik heb gewoon gedoucht, afgewassen, gekookt en al het andere wat normaal fataal kan zijn voor je manicure. Ik had het waarschijnlijk nog wel langer kunnen volhouden, als er op dag vijf niet een behoorlijk stuk van mijn duimnagel was afgebroken, waarbij een nog groter stuk nagellak mee kwam… Jammer!

Orly Bonder is dus zeker een aanrader als je wat langer met je nagellak wilt doen. Helaas is hij in Nederland niet in de winkel te koop. Maar je kunt hem via internet bestellen via de webshop van Miss Lipgloss voor €12,95.

One thought on “Review: Orly Bonder

  1. Pingback: 6x rode nagellak | Lacquer Lover

Leave a Reply

