NOTD: Teal met zilver

 

Laatst las ik dat verffabrikant Flexa Teal heeft uitgeroepen tot de “kleur van het jaar”. Persoonlijk was ik al veel langer fan van deze is-het-nou-blauw-of-groen kleur! Daarom kocht ik in Turkije een flesje matte teal-kleurige nagellak bij Flormar. In Nederland heeft Flormar één winkel, namelijk aan de Amsterdamse Kalverstraat. Daar kost dit lakje €3,95. In Turkije kocht ik hem voor 6 Lira, wat neerkomt op €2,10. Toch mooi meegenomen dus!

20140729-132317-48197874.jpg

Omdat ik geen zin had om mijn nagels allemaal in dezelfde kleur te lakken, koos ik voor een glitterlakje op mijn accentnagel. Namelijk “100 perSAND real” uit de Luxury Lacquers collectie van Catrice. Dit is het resultaat:

20140729-132318-48198504.jpg

Het resultaat vond ik wel leuk, maar nog niet spannend genoeg. Dus ging ik aan de slag met een techniek die ik al heel lang wilde proberen. De Saran Wrap methode. Het idee hiervan is dat je een beetje nagellak op een propje huishoudfolie doet en daarmee op je nagels gaat “stempelen”. Ik had geen huishoud folie in huis, maar ben erachter gekomen dat het met een boterhamzakje ook prima werkt! Zorg er wel eerst voor dat je basiskleur goed droog is, anders krijg je deukjes in je nagellak.

20140729-135845-50325340.jpg

Ik gebruikte hiervoor Rimel London 810 Precious Metal. Nu zijn mijn nagels al een stukje feestelijker en specialer. Precies waar ik naar opzoek was!

 

20140729-140001-50401286.jpg

2 thoughts on “NOTD: Teal met zilver

  1. love this post!! It would mean alot to me if you could check out my blog and maybe follow me, it’s ok if you don’t want to. I did a review on the montagne jeunesse facemasks, babylips etc. I love your blog keep up the good work! xx hatice

    Like

    • Thanks for the kind words, Hatice! I’d love to follow your blog as well, since I’m quite interested in all sorts of beauty products 🙂 I just took a quick look and it looks really great! You keep up the good work as well! ^^ xX Ran

      Like

Leave a Reply

